tiistaina, lokakuuta 21, 2014

ODD MOLLY Grandma´s coat


Odd Mollyn klassikkoneule, Grandma´s coat, koko 2.

Väriltään tuollainen khaki tai vaalean muta mikä lie tuo sävy nimeltään onkaan :) Neulos paksua puuvillaa. Takki täynnä yksityiskohtia - kuvat kertovat niistä paremmin. Koko on mielestäni suht reilu eli arvioisin vastaavan kokoa M, ei ainakaan pienempi. 

Neuletakkia käytetty jonkin verran mutta on mielestäni edelleen varsin hyväkuntoinen yksilö. Aivan ihana takki mutta ei sitten kuitenkaan ehkä se minun juttuni... 

Hintapyyntö 125 euroa postikuluineen *** MYYTY JEMINA







6 kommenttia:

  1. Miten tuo koko? Onko isompaa ,kuin niissä lyhkäsissä malleissa? Tykkään kovasti tuosta, mutta lyhkäsessä olen kokeillut kokoa3? Tuliko aikasempi kommentti perille, kun en näe sitä missään.

    VastaaPoista
  2. Minulla itselläni ei ole kokemusta mistään muista Odd Mollyn vaatteista kuin tästä kyseisestä eli en kyllä yhtään osaa sanoa :( EIköhän tuo koko 2 aika pitkälti kokoa M vastaa mutta mielestäni on tosiaan mieluummin M+ kuin M- :D

    VastaaPoista
  3. Muistatko missä blogissa sulla oli tuo päällä? Yritin katsoa ja kävin muitakin sivuja läpi. Siellä sanottiin, että on ilm isompaa kokoa, kuin 2 yleensä. Eli ehkä sopis mulle?

    VastaaPoista
  4. Hei, mikähän olisi kainalosta kainaloon mitta ja antaako siitä vielä vähän periksi vai onko neule enemmänkin napakkaa eli ei veny enää siitä?
    Kiitos jo etukäteen tiedosta:)) t. Katja

    VastaaPoista
  5. Moi Marja,
    haluan ostaa takin! Laitatko minulle viestiä. wartije@suomi24.fi
    Kiitos! T. Jemina

    VastaaPoista
  6. Olen Laittanut S- postiin osoitteen tuosta takista

    VastaaPoista